De informatie van Track en Trace code kan wat achterlopen totdat het pakketje zich dichtbij het afleveradres bevindt. Hierdoor kan het een aantal dagen duren voordat de locatie van het pakketje zichtbaar wordt. Onze excuses voor het ongemak.
De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 10-20 werkdagen in Nederland en 12-20 werkdagen in België.
Producten die defect bij ontvangst zijn, hoeft u niet te retourneren. Wij kunnen deze immers niet meer terug in de verkoop doen. Wel krijgt u gewoon de inkoopprijs, inclusief verzendkosten, terugbetaald. Wij vragen hiervoor alleen nog even een bevestiging van het defect in de vorm van 1 of meerdere foto's van het product.
Als je het retourformulier hebt ingevuld kun je de producten opsturen naar het retouradres dat staat aangegeven op het formulier. Zorg ervoor dat je het retourformulier meestuurt en de zending voorziet van een Track en Trace code.
Als we de retourzending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staat.
De gemiddelde levertijd in Nederland is 10-20 werkdagen en in België 12-20 werkdagen.
Nadat de producten door ons zijn verzonden hebben wij geen invloed meer op het verzendproces. Het kan helaas voorkomen dat een zending wat vertraging oploopt. Onze excuses hiervoor.
In sommige gevallen neemt de douane tijdelijk een pakketje in beslag om het te inspecteren, dit gebeurd gewoon soms, hier kunnen wij jammer genoeg niets aan veranderen. Maar maak je geen zorgen, als je een bevestiging hebt ontvangen is je bestelling onderweg!
Je zou door de lage prijzen en grote kortingen bijna denken van niet, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met relatief lage winstmarges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen.
Je kunt een bericht sturen via ons contactformulier. We zullen proberen altijd binnen 24 uur te reageren. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden indien ’t een vraag over je bestelling betreft!
Om een telefonische klantenservice te hebben moeten we vast personeel hebben, een kantoor, telefoons en vaste tijden klaarzitten. Zonder al deze vaste kosten kunnen we scherpere prijzen hanteren, en door middel van onze klantenservice via e-mail kunnen we jou net zo goed en snel helpen!
We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar contact@discounttijger.nlof een bericht te sturen via ons contactformulier. Vergeet bij je bericht niet je ordernummer te vermelden. Wij doen altijd ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen.
Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelmandje' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op 'Veilig afrekenen', vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact of Creditcard.
Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.
Uiteraard! Alle bestellingen op Discounttijger.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify. En alle betalingen op Discount Tijger lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.
Uiteraard! Neem dan contact op met ons via ons contactformulier. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan zo snel mogelijk terugstorten op de rekening van herkomst.
De verzendkosten van bestellingen boven €20 nemen wij voor eigen rekening. Onder de €20 rekenen we een vast bedrag van €2,95 voor verzending binnen de Benelux.
De gemiddelde levertijd in Nederland is 10-20 werkdagen en in België 12-20 werkdagen.
Doordat wij onze producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent.
Nadat de producten door ons zijn verzonden hebben wij geen invloed meer op het verzendproces. Het kan helaas voorkomen dat een zending wat vertraging oploopt. Onze excuses hiervoor.
Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket of de envelop bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.
De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzend bevestiging die we je sturen via de e-mail. Op deze paginakun je je ontvangen code invoeren om je pakketje te volgen.
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten - maximaal een paar dagen.
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.
Heb je na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug.
Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via ons contactformulier.
Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via ons contactformulier.
Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!
Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via een via ons contactformulier.We zullen je vervolgens begeleiden bij ’t doen van de retourzending.
Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.
Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 5 werkdagen. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat. We zullen je in ieder geval altijd op de hoogte houden van de terugbetaling.