Onze vangst, jouw voordeel!

Gratis verzending op alle bestellingen vanaf €20!

ANTWOORD OP JE VRAGEN.

Meestgestelde vragen

Track & trace code geeft foutmelding / geen informatie. Hoe kan dit?
De informatie van Track en Trace code kan wat achterlopen totdat het pakketje zich dichtbij het afleveradres bevindt. Hierdoor kan het een aantal dagen duren voordat de locatie van het pakketje zichtbaar wordt. Onze excuses voor het ongemak.

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 10-20 werkdagen in Nederland en 12-20 werkdagen in België.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar via: https:/discounttijger.nl/pages/order-lookup

Voor België kan ook de website van Bpost gebruikt worden: https://track.bpost.be/btr/web/#/home

Ik wil mijn product(en) retourneren. Hoe gaat dat?

Via de volgende link kun je een retourformulier downloaden: https://discounttijger.nl/pages/retouren & Service

Defect artikel: 

Producten die defect bij ontvangst zijn, hoeft u niet te retourneren. Wij kunnen deze immers niet meer terug in de verkoop doen. Wel krijgt u gewoon de inkoopprijs, inclusief verzendkosten, terugbetaald. Wij vragen hiervoor alleen nog even een bevestiging van het defect in de vorm van 1 of meerdere foto's van het product. 

Als je het retourformulier hebt ingevuld kun je de producten opsturen naar het retouradres dat staat aangegeven op het formulier. Zorg ervoor dat je het retourformulier meestuurt en de zending voorziet van een Track en Trace code. 

Als we de retourzending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staat.

Terug naar boven